
Gatavojoties “EuroBasket 2025”, vairāki Latvijas vīriešu basketbola valstsvienības spēlētāji viesojās “Ādažu” čipsu ražotnē, kur iepazinās ar Latvijā iecienītāko sāļo uzkodu ražošanas procesu.
Basketbolisti bija liecinieki arī kādu ļoti īpašu produktu ražošanai, kas būs veltīti ikvienam basketbola līdzjutējam, ņemot vērā šī gada lielo notikumu – “EuroBasket 2025”.
Ciemošanās laikā Latvijas izlases spēlētājiem bija ekskluzīva iespēja tuvāk iepazīt “Ādažu” čipsu ražošanas gaitu – sākot no vietējo zemnieku audzētu kartupeļu rūpīgas atlases un sagatavošanas līdz kraukšķīgi zeltaino čipsu iepakošanai. Komandas spēlētāji uzzināja, kā tiek nodrošināta produktu kvalitāte un kā dažādas iemīļotas garšas nonāk pie patērētājiem. Basketbolisti atzinīgi novērtēja iespēju ielūkoties procesā un atzina, ka “Ādažu” čipsi rūpējas par garšīgu kompāniju ne tikai līdzjutēju starpā spēļu laikā, bet arī viņu pašu draugu lokā.
“Basketbols ir spēle, kas vieno un aizrauj – tā ir kopā būšana. Tieši tāpēc mūsu sadarbība ar Latvijas izlasi un “EuroBasket 2025” ir likumsakarīga – tāpat kā basketbols vieno līdzjutējus, arī “Ādažu” čipsi ir neatņemama kopā būšanas un draudzības sastāvdaļa. Mēs vēlamies būt klāt un atbalstīt izlasi ne tikai turnīra laikā, bet arī komandas sagatavošanās posmā, jo šīs vasaras izskaņā notiekošais čempionāts būs īpašs brīdis visai Latvijai. Uzņemot valstsvienības vīrus mūsu ražotnē, varējām ne tikai parādīt, kā top viņu iecienītie “Ādažu” čipsi, bet arī ļaut pašiem tuvāk iepazīt ražošanas procesu kādiem ļoti īpašiem produktiem, ar kuriem plānojam iepazīstināt pavasarī. Spēlētājiem tāpat bija lieliska iespēja iejusties pārtikas tehnologu lomā un pagatavot čipsus ar pašu izvēlētām garšvielām. Mēs ceram, ka šī pieredze viņiem bija tikpat interesanta un aizraujoša, kā mums ir sekot līdzi viņu spēlēm, sasniegumiem un enerģijai laukumā,” skaidro Laura Bagātā, SIA “Orkla Latvija” komunikācijas un ilgtspējas vadītāja.