Latvijā vadošā konditorejas un uzkodu ražotāja “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” zīmoli “Laima” un “Ādažu Čipsi” pārliecinoši ieņēmuši līderu pozīcijas arī šī gada mīlētāko zīmolu topā. Iemīļotāko saldumu un uzkodu zīmolu kategorijā jau vairākus gadus pēc kārtas pirmo vietu saglabā tirgus līderis zīmols “Laima”, savukārt šogad topā tam seko zīmols “Ādažu Čipsi”, kas piedzīvojis izrāvienu un ieņem godpilno otro vietu.
“Šī gada “Mīlētāko zīmola topa” rezultāti apliecina, ka mēs turpinām veiksmīgi attīstīt Latvijas salduma līderes – “Laima” – stāstu. Šis stāsts ir par uzmanīgi atlasītām augstas kvalitātes izejvielām, par rūpīgi glabātām receptēm un saldumu meistaru gadu desmitos uzkrātām prasmēm, par garšu, kuru nesajaukt ar nevienu citu, par zīmola tradīcijām, kuras turpinām vairāk nekā 147 gadus. Tas viss zīmolu “Laima” padara par unikālu un par pirmo izvēli ne tikai pircēju prātos, bet arī veicot pirkumu. Šī gada īpašs prieks ir par pircēju “atzīšanos mīlestībā” “Ādažu Čipsi” zīmolam, kurš ieņem otro vietu saldumu un uzkodu kategorijā. Tajā ir liels mūsu mārketinga un pārdošanas komandas nopelns, kura ļoti precīzi uztvērusi pircēju sentimentu un vēlmes attiecībā uz sāļajām uzkodām un tās spējusi apmierināt gan produktu piedāvājuma, gan zīmola aktivitāšu ziņā,” stāsta “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.
“Lai arī šī gada topa rezultāti mūs priecē un gandarī, mēs labi zinām, ka nevaram gulēt uz lauriem. Konkurence tirgū pieaug, ienākot arvien vairāk starptautiskiem spēlētājiem. Mūsu pieredze un zināšanas par vietējo tirgu, mūsu gadu desmitos stiprinātie vietējie zīmoli un pieeja jaunākajām ražošanas tehnoloģijām, būs galvenie ieroči šajā konkurences cīņā,” papildina Toms Didrihsons.