Konkursa “Labākais jaunais produkts 2017” laureātu vidū – arī “Ādažu Čipsi”

Izvērtējot valsts mazumtirdzniecības tīklu tirdzniecības inovācijas un patērētāju viedokļus, pasaulē vadošā tirgus izpētes kompānija “Nielsen” Latvijā un Lietuvā apbalvojusi labākos jaunos produktus.

23.04.2018
Dalies:

Latvijā konkursā “Labākais jaunais produkts 2017” “Ādažu īstie kartupeļu čipsi ar krējuma un lociņu garšu” ieguva trešo vietu starp visām produktu kategorijām, kļūstot par vienu no vadošajiem jaunumiem 2017. gadā, bet Lietuvā kategorijā “Sāļās uzkodas” par labāko jauno produktu tika atzītas “Taffel” kečupa bumbas.

“Mums ir patiess gandarījums un prieks, ka 2017. gada labāko jauno produktu vidū ir trīs mūsu pērnā gada jaunumi. Ikviens produkts, ko radām, mūs patiesi iedvesmo – mēs ticam, ka tas ir galvenais iemesls, kas palīdz veidot tādu sortimentu, ko patērētāji var iemīlēt jau no pirmā kumosa. Gadu no gada mēs strādājam pie esošā sortimenta stiprināšanas, kā arī radām jaunus produktus un to garšas, sekojot patērētāju tendencēm. Paldies  cilvēkiem, kuri novērtē mūsu produktu augsto kvalitāti, baudot gan zīmolu tradicionālo sortimentu, gan iepazīstot un izmēģinot jaunumus, stāsta “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” Sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Jaunie “Ādažu īstie kartupeļu čipsi ar krējuma un lociņu garšu” tirgū nonāca 2017. gada augustā, bet līdz gada beigām Latvijas iedzīvotāji bija iegādājušies vairāk nekā 39 381 kg šo čipsu. Šis jaunums nodrošināja 4,9% pieaugumu čipsu kategorijā attiecīgajā periodā.  2017. gadā “Ādažu īstie kartupeļu čipsi ar krējuma un lociņu garšu” bija sestie iecienītākie čipsi no “Ādažu Čipsu” sortimenta.

Konkursu “Labākais jaunais produkts” kompānija “Nielsen” organizē jau desmit gadus, izraugoties un nosakot pieprasītākos jaunos produktus iekšzemes tirgū. Katru gadu “Nielsen” analizē un izvērtē pārtikas un mājsaimniecības preču svarīgāko kategoriju 18 grupas, sākot no piena un beidzot ar veļas mīkstinātājiem. Pirmajā posmā katrā kategorijā tiek izraudzīti trīs pieprasītākie jaunie produkti. Otrajā posmā pircēji nosaka produktus, kas visvairāk atbilst tendencēm – vai produkts ticis pamanīts, iegādāts, novērtēts un vai iegādāts atkārtoti. Gadā uzvarējušo produktu nosaka indekss, kas izveidots, balstoties uz objektīviem apgrozījuma datiem, kā arī individuālu klientu novērtējumu.

Seko mums