
Kraukš! Tā nav tikai skaņa. Tā ir zīme, ka kaut kas tūlīt sāksies. Vai tas būtu filmu vakars ar draugiem, spēle, ko nevēlies laist garām, vai vienkārši mirklis, kad viss apstājas – “Ādažu” čipsu paku atvēršana ir īpašs mirklis ikkatram.
Pirksti nedaudz saspringst, acis jau meklē savu iecienītāko čipsu formu, un tad – uz mēles sajūti garšu, kas ir tik pazīstama, tik droša, tik īsta. “Ādažu” čipsi Latvijā nav tikai uzkoda.
Tie ir daļa no mūsu kopā būšanas kultūras. Zīmols, kas gadu no gada Latvijā notur iemīļotākā sāļo uzkodu zīmola statusu un vienlaikus spēj pārsteigt ar jaunumiem.
Kas īsti slēpjas čipsu iepakojumā?
Pirmais, ko notver mūsu maņas, ir skaņa. Ir pierādīts, ka kraukšķīgas skaņas pastiprina uztveri par produkta svaigumu un kvalitāti – tāpēc tieši raksturīgā čipsu kraukšķēšana jau no iepakojuma atvēršanas brīža uzbur gaidas un padara pieredzi vēl baudāmāku. Tad seko aromāts – tāds, kas uz brīdi spēj ievilkt atpakaļ piedzīvojumos vai kādā citā mums īpašā notikumā. Un tad pirmā čipsu šķēlīte – nedaudz sālīts, viegli kraukšķīgs, ideāli noslīpēts līdz zeltainam tonim. Un tad otrs. Un trešais. Līdz paciņa vai bļoda tukša un jau jāmeklē nākamais iepakojums. Bet šī pieredze nav nejauša – tā ir gadiem izkopta kvalitāte un patiesi vietējs stāsts, kas sākas Latvijas laukos un beidzas pašu rokās.
“Ādažu” čipsi tiek gatavoti no Latvijas zemnieku audzētiem kartupeļiem, kas rūpīgi tiek atlasīti, sagatavoti un pārvērsti produktā, kas nav tikai uzkoda – tā ir mazā svinību forma. Ar uzticamību, kas tiek pārbaudīta katrā solī– no kartupeļu griešanas līdz garšas intensitātei katrā čipsī.
Garša, kas nemainīgi ir pirmajā vietā!
Jau vairākus gadus tomātu garša ir Latvijas pircēju favorīts – produkts, kas 2024. gadā atkal ieguva zelta medaļu pārdošanas rezultātos. Tā ir garša, kurā sastopas klasika un raksturs. Tai seko uzticamās līderu garšas – krējums ar sīpolu, siers, dilles. Šīs četras garšas vien veido gandrīz 50 % no visa sāļo uzkodu apgrozījuma, pierādot – ir vērtības, no kurām neviens nevēlas atteikties.
Bet arī jaunumi nepaliek bez ievērības. Ierobežotās sērijas garšas kā, piemēram, trifeļu mērce – tikai īstiem garšas zinātājiem. Pieprasījums pēc šīs konkrētās garšas bija tik liels, ka cilvēki to medīja pat sociālajos tīklos. Un nereti arī citi jaunumi tiek ātri izpirkti. Šīs garšas atspoguļo vēlmi izmēģināt ko jaunu, paturot klientiem svarīgo kvalitāti.
Čipsi – pieredze, ar ko vēlamies dalīties
Ir čipsu pakas, ar kurām cienājam savus mīļos. Ir tādas, kuras slēpjam no brāļiem un māsām. Un ir brīži, kad viena paka kļūst par kopā būšanas iemeslu. Tieši to saprot “Ādažu” zīmols – čipsi nav tikai čipsi – tā ir pieredze. Un pieredze nav nejauša – tā ir rūpīgi izstrādāta: pareizais kraukšķis, garšas balanss, uzticama kvalitāte, ko vari sajust katrā kumosā.
Neatkarīgi no tā, vai izvēlies klasisko tomātu, eksperimentē ar asajiem čili-citrusiem vai ļaujies siera bumbiņu vilinājumam – katrs “Ādažu” čipsu iepakojums ir kā garšas scenārijs, kas jau pierādījis savu vietu patērētāju sirdīs.
Skaitļi, kas runā paši par sevi
2014. gadā “Ādažu” zīmola produktu kopējais apgrozījums pieauga par teju 10 % salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. 7 no 10 pārdotākajiem sāļo uzkodu produktiem Latvijā ir “Ādažu” čipsi. Tas ir gadiem ilga darba rezultāts, sekošana patērētāju vēlmēm un vēlme būt klāt tur, kur ir cilvēki un viņu īstās emocijas. Tā ir garšīga kompānija!