Jau no septembra vidus veikalu plauktos pieejams unikāls jaunums – “Ādažu Čipsu” krāsaino kartupeļu čipsi sarkanā un zilā krāsā. Eksotiskā izskata kartupeļi audzēti tepat Latvijā no īpašām sarkano un zilo kartupeļu šķirnēm. Tā kā krāsaino kartupeļu audzēšana ir komplicēts process, jaunais produkts Latvijā un Lietuvā būs pieejams ierobežotā daudzumā.
“Inovācija ir viens no mūsu dzinējspēkiem – mēs regulāri investējam zīmola, produktu un ražošanas attīstībā, lai piedāvātu arvien jaunus un nebijušus produktus “Ādažu Čipsu” cienītājiem. Jau no pagājušā gada mūsu čipsu meistari ir strādājuši pie jauna produkta izstrādes, kas atšķirsies no visa iepriekšējā sortimenta. Mēs esam radījuši inovatīvu produktu – modernu sāļo uzkodu, kas gatavota no īstiem, Latvijā audzētiem kartupeļiem sarkanā un zilā krāsā, bez mākslīgām krāsvielām un garšas pastiprinātājiem,” stāsta Lineta Mikša, “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” Sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja.
“Ādažu Čipsi” ražotājs Orkla Confectionery & Snacks Latvija 2018.gadā plāno iepirkt vairāk nekā 20 tūkstošus tonnu kartupeļu. Daļu no uzņēmumam nepieciešamajiem kartupeļiem, Orkla Confectionery & Snacks Latvija meitas uzņēmums “Latfood Agro” audzē pašu spēkiem, jo, lai radītu čipsu ražošanai nepieciešamo šķirni, var paiet pat vairāki gadi. Taču pārējos kartupeļus uzņēmums iepērk no Latvijas zemniekiem, ar kuriem cieši sadarbojas gan stādīšanas, gan audzēšanas periodos. Šogad kopumā tika iestādīti vairāk nekā 640 hektāri kartupeļu čipsu ražošanai, kas tiks iepirkti no Latvijas zemniekiem.
“Ādažu Čipsi” ražošanā svarīgu lomu ieņem gan kartupeļu šķirne, gan to kvalitāte, lai spētu saražot teicamu produkciju gan vietējiem, gan eksporta tirgiem. Tādēļ šo šķirņu kartupeļus mēs iepērkam no vietējiem kartupeļu audzētājiem, kuri spēj nodrošināt nepieciešamo kartupeļu kvalitāti,” papildina Lineta Mikša.
Kā ziņots iepriekš, “Ādažu Čipsi” šogad atzīmē 25. jubileju kopš ražošanas uzsākšanas 1993. gadā. Par godu dibināšanas gadadienai zīmola sortiments ir papildināts ar nebijušiem jaunumiem, kā arī pilnveidota “Ādažu Čipsi” vizuālā identitāte, kas vēl vairāk stiprina patiesās zīmola vērtības un raksturo tā kvalitāti.
Papildus tam šogad “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” investēs vairāk nekā miljonu eiro čipsu paku transportēšanas un pakošanas līnijas automatizācijā, kas būtiski kāpinās uzņēmuma efektivitāti un padarīs “Ādažu Čipsu” ražotni vēl konkurētspējīgāku.