“Ādažu” čipsi šogad atzīmē 30 gadu jubileju. Par godu tai zīmols laidis klajā gan jaunas čipsu garšas, gan paplašinājis savu sortimentu ar garšvielām, tāpat arī aicināja zīmola cienītājus piedalīties videoklipa filmēšanā un organizēja balsošanu par to, kurai čipsu garšai svinību gadā jāatgriežas veikalu plauktos.
“Mēs priecājamies būt līdzās čipsu baudītājiem! Ar “Ādažu” produktiem mēs esam kopā ar jums gan mājas ballītēs, gan pilsētas svētkos un lielākajos Latvijas festivālos! Šogad, svinot 30 gadu jubileju, mēs īpaši novērtējam būt nominācijā starp mīlētākajiem zīmoliem Latvijā, jo mēs jūs arī mīlam,” saka “Ādažu” zīmola vadītāja Laura Drelle.
“Brand Capital” pētījums apkopo Baltijas valstu iedzīvotāju viedokli par vairāk nekā 600 zīmoliem un 300 dzīvesstila jautājumiem. Šogad pētījumu veica Baltijā vadošā pētījuma aģentūra “Norstat”. Latvijā mīlētākie zīmoli šogad tiek noteikti 19. reizi, bet Baltijas mērogā – 12. reizi. Rezultātus nosaka Baltijas iedzīvotāji, balstoties uz “Brand Capital” dzīvesstila pētījumu.