Par mums

“Ādažu Čipsi” vēsture:

Latvijā iecienītākā sāļo uzkodu zīmola "Ādažu Čipsi" pirmsākumi meklējami jau 1972. gadā, kad vietējā kolhozā "Ādaži" sāka ražot pirmos kraukšķīgos kartupeļu salmiņus.

 1993.gadā dibinātais uzņēmums A/S "Latfood" strauji kļuva par Latvijas vadošo kartupeļu pārstrādes uzņēmumu, kas ražo un izplata kartupeļu čipsus un sāļās uzkodas.

Kopš 2005. gada "Latfood" ir Norvēģijas koncerna "Orkla group" sastāvā, bet šodien tas kopā ar tādiem leģendāriem Latvijas zīmoliem kā "Laima" un "Staburadze" veido vienu no spēcīgākajiem saldumu un sāļo uzkodu ražotājiem Baltijā - SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”

 -----

Stāstā par uzņēmuma vēsturi visbūtiskākais ir "Ādažu Čipsi" zīmols. Tas Latvijā ir tik mīlēts, ka vārdi "kartupeļu čipsi" asociējas tikai un vienīgi ar "Ādažu Čipsi" - tieši tik stipras ir tā saknes, tradīcijas un atpazīstamība. Tikpat stipri "Ādažu Čipsi" mīl savu pircēju. Mūsu produktu sortimentā ir gan sen zināmas un pazīstamas garšas kā kartupeļu salmiņi un čipsi ar dillēm, tā pavisam jauni produkti - "katliņčipsi" un "vafeļčipsi" , kuru garšu nianses novērtē pat izsmalcinātākie sāļo uzkodu piekritēji.

Eksporta tirgos Latvijas sāļās uzkodas un čipsi pazīstami ar zīmolu "The original Taffel Snacks", kas kaimiņvalstīs iekarojuši tirgus līderpozīcijas. Pēc 2015. gada tirgus izpētes kompānijas Nielsen datiem Lietuvā "Taffel" ir 3. vietā sāļo uzkodu un čipsu segmentā, savukārt Igaunijā šis zīmols ir top pieciniekā šajā kategorijā. Arī tik tālā zemā kā Mongolija "Taffel" ir viens no mīlētākajiem zīmoliem, kur tiek uzsvērta tā eiropeiskā izcelsme.

Turpinot ražot savus "bestsellerus" un, izstrādājot jaunus produktus un jaunas produktu kategorijas, "Ādažu Čipsi" uz lauriem neguļ ne brīdi. Tāpat nākamie mērķi ir saistīti ar jaunu eksporta tirgus apgūšanu galvenokārt Austrumos, kur interesi izrādījuši potenciālie klienti gan no Korejas, gan Ķīnas. Arī tas prasīs izstrādāt jaunas receptūras, taču pašmāju sāļo uzkodu speciālisti ir tam gatavi.