“Ādažu Čipsi” Uzturklases apmeklētāju skaits pieaudzis par 21%

Latvijā iecienītā kartupeļu čipsu zīmola “Ādažu Čipsi” ražotāja “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” izglītojošajā Uzturklasē 2017. gada pirmajos piecos mēnešos, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, apmeklētāju skaits pieaudzis par 21%. Kopumā kopš Uzturklases dibināšanas to ir apmeklējuši 38 873 interesenti no visas Latvijas. 2016. gadā Ādažu ražotnes Uzturklasi apmeklēja 6 217 skolēni jeb par 21% vairāk nekā 2015. gadā.

“Mūsu Uzturklasē ikvienam ir iespēja aizraujošā veidā, apvienojot teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas, izzināt veselīga un sabalansēta uztura priekšnosacījumus, kā arī gūt priekšstatu par čipsu ražošanas procesu. Pieaugošais “Ādažu Čipsi” Uzturklases apmeklētāju skaits gadu no gada mūs motivē arvien jauniem risinājumiem un pilnveidei, tādēļ arī šogad esam padarījuši programmu vēl interaktīvāku un tagad piedāvājam to iepazīt ne tikai skolēnu grupām, bet arī citiem interesentiem,” uzsver Orkla Confectionery & Snacks Latvija” sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša. 

No 2017. gada jūnija Uzturklase ir atvērta ne tikai skolēnu grupām, bet ikvienai interesentu grupai no 15 cilvēkiem. Ekskursiju iespējams pieteikt, aizpildot pieteikumu http://uzturklase.cipsi.lv/ vai rakstot uz e-pastu uzturklase@orkla.lv. Ekskursijas tiek organizētas pirmdienās, trešdienās, ceturtdienās un piektdienās četras reizes dienā. Izglītojošās un izklaidējošās Uzturklases programmas ilgums ir viena stunda un 30 minūtes, bet apmeklējuma cena vienai personai ir četri eiro.

Kā ziņots iepriekš, “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pērn atklāja pilnveidotu izglītojošo Uzturklasi “Ādažu Čipsi” ražotnē, programmas un radošās darbnīcas izstrādē ieguldot 50 tūkstošus eiro.